Journal de Jean de Roye, Volume 2

Couverture
Librairie Renouard, H. Laurens, successeur, 1896
 

Pages sélectionnées

Autres éditions - Tout afficher

Expressions et termes fréquents

Fréquemment cités

Page 237 - HENRY par la grace de Dieu Roy de France, à tous ceulx qui ces presentes lettres verront, salut.
Page 127 - ... avoient esté d'opinion que ledit vent de bise quant il venteroit feroit moult de maulx , tant à la santé des corps humains, que des biens de la terre.
Page 56 - ... pour ce mandez et assemblez de l'ordonnance du Roy en la ville de Noyon , avec et en la compagnie desdits de parlement. Et en la presence de monseigneur de Beaujeu, illec...
Page 102 - En l'année 1481, le Roy voult et ordonna que certain camp de bois qu'il avoit fait faire pour tenir les champs contre ses ennemis, feust...
Page 59 - Jehan avoit payé le principal , et ne restoit que ledit grossemeht et seel. Et pour estre ledit du Bust vengé dudit Petit Jehan , se associa ledit du Bust de trois jeunes compaignons demourans à Paris. L'ung d'iceux nommé Lempereur du Houlx sergent à verge. L'autre Jehan du Foing fontenier et plombeur.
Page 129 - Edoùart d'Angleterre mourut audit royaulme d'une apoplexie qui le print. Aultres dient qu'il fut empoisonné en beuvant du bon vin du creu de Challuau , que le Roy luy avoit donné , duquel il but en si grande habondance qu'il en mourut : combien que on a dit depuis que il vescut jusques à ce qu'il eust fait roy eu son lieu son fils aisné.
Page 93 - ... le Roy, le seigneur de Havart, ung prothonotaire, et aultres ambassadeurs anglois , pour le fait de l'entretenement de la treve d'entre le Roy et le roy d'Angleterre, lesquels ambassadeurs furent bien receups du Roy, et leur fist on bonne chiere et grant , et s'en retournerent apres leur expedition.

Informations bibliographiques