Recueil de genéalogies lilloises, Volume 14

Couverture
Imprimerie Lefebvre-Ducrocq, 1908 - 60 pages
 

Avis des internautes - Rédiger un commentaire

Aucun commentaire n'a été trouvé aux emplacements habituels.

Autres éditions - Tout afficher

Expressions et termes fréquents

Fréquemment cités

Page 1224 - ... car tel est notre plaisir. Et afin que ce soit chose ferme et stable à toujours, Nous avons fait mettre notre scel à ces dittes présentes, sauf en autres choses notre droit et l'autruy en toutes.
Page 1178 - ... et afin que ce soit chose ferme et estable à tousjours, nous avons fait mettre nostre seel a ces présentes, sauf en autres choses nostre droit et l'autruy en toutes.
Page 1260 - Hollande, el en chascune d'icelle, en tesmoin de ce, nous avons fait mettre nostre séel à ces présentes. Donné en nostre ville de Bruxelles, le 6 août i446 , signé par monseigneur le duc et G.
Page 996 - Si donnons en mandement à nos amez et féaux conseillers les gens tenans nostre cour de Parlement à Paris...
Page 1259 - Sçavoir faisons que pour le bon rapport que faict nous a esté de la personne de...
Page 939 - Louis, par la grâce de Dieu, roy de France et de Navarre, au premier des huissiers de nos sergens ou autre premier huissier ou sergent sur ce requis.
Page 1222 - Corbeil plainement, paisiblement et perpétuellement, laissant et faisant cesser tous troubles et empeschemens au contraire. Car tel est nostre plaisir. Et affin que ce soit chose ferme et stable à...
Page 1299 - ... en tesmoing de ce nous avons signé ces présentes de nostre main et à icelles faict mettre nostre scel.
Page 1081 - LOUIS, par la grâce de Dieu, roy de France et de Navarre. A tous ceux qui ces présentes lettres verront, Salut.
Page 1069 - Ckaunes, ensemble sesdis enfans et descendans nais et à naistre en loyal mariage, pleinement et paisiblement, cessant et faisant cesser tous troubles et empeschemens au contraire. Car tel est nostre plaisir. Et affin que ce soit chose ferme et stable à tousjours, nous avons fait mettre nostre séel à ces dites présentes.

Informations bibliographiques